امروز صبح با دوستم رفتیم شهرداری واسه کارآموزی تو راه برگشت رفتم داروخونه بی بی چک گرفتم .دو روز مونده .بی بی چک منفی شد .نمیدونم زود گذاشتم یا نه ولی چند روزه انقدر سوزش معده و کمر درد دارم که حس کردم نی نی مهمون خونه دلم شده .خورد تو ذوقم عین این چند روز نشستم و یه دل سیر گریه کردم .بعد رفتم تلگرام و بچه ها یکم دلداریم دادم.شیش ماه شد. فک کنم این اولین ماهی بود که سالم بودم و شانسم این ماه باید بیشتر میشد با اینکه از اولش چکاب رفتم اما دکتر قبلی کیست رو تشخیص نداده بود .چه حس بدیه اینروزا همه جا بچه میبینم .و خبر بارداری تک تک دوستامو میشنوم برای خودم متاسف میشم و بازم مثل همیشه میشینمو یه دل سیر برای خودم گریه میکنم .روزی هزار بار از خدا میخوام یکی از فرشته هاشو برام بفرسته .
خدایا شکرررت .منظرم نذار
ما را در سایت یه زن کنار یه مرد دنبال میکنید
برچسب: فروردین, نویسنده: بازدید: 30