23فروردین

خرید بک لینک
سلام

امروز صبح با دوستم رفتیم شهرداری واسه کارآموزی تو راه برگشت رفتم داروخونه بی بی چک گرفتم .دو روز مونده .بی بی چک منفی شد .نمیدونم زود گذاشتم یا نه ولی چند روزه انقدر سوزش معده و کمر درد دارم که حس کردم نی نی مهمون خونه دلم شده .خورد تو ذوقم عین این چند روز نشستم و یه دل سیر گریه کردم .بعد رفتم تلگرام و بچه ها یکم دلداریم دادم.شیش ماه شد. فک کنم این اولین ماهی بود که سالم بودم و شانسم این ماه باید بیشتر میشد با اینکه از اولش چکاب رفتم اما دکتر قبلی کیست رو تشخیص نداده بود .چه حس بدیه اینروزا همه جا بچه میبینم .و خبر بارداری تک تک دوستامو میشنوم برای خودم متاسف میشم و بازم مثل همیشه میشینمو یه دل سیر برای خودم گریه میکنم .روزی هزار بار از خدا میخوام یکی از فرشته هاشو برام بفرسته .

خدایا شکرررت .منظرم نذار

+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و سوم فروردین ۱۳۹۶ساعت 18:24 توسط زری |
یه زن کنار یه مرد...

ما را در سایت یه زن کنار یه مرد دنبال می‌کنید

برچسب: فروردین, نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:14

صفحه بندی