چند شبه خیلی استرس دارم این استرس حالمو بدتر میکنه و باعث میشه شبا نتونم خوب بخوابم صبحا هم با استرس پامیشم در نتیجه تو روز خول و خوی درستو حسابی ندارم خوب نمیتونم فعالیتهای روزمره مو انجام بدم امروز صبح طبق معمول ساعت هفت با استرس پاشدم هر چقدر کلنجار رفتم دیگه خوابم نبرد .بدبختی اینجاست نمیتونم نسبت بهش بیخیال باشم سر دلم میسوزه هیچ حالت عجیب غریبی ندارم که بگم باردارم اما همون دردای پ ..خیلی طولانی شده اگه بچه ای در کار نبود تا الان پ.. میومد اما شکم اینجاست که چرا بی بی چک منفی میشه امروز میخواستم برم آزمایش بدم صبح زود پاشدم و همسر رو بیدار کردم تا باهم راهی بشیم از اونجایی که هیچوقت نمیتونم گولش بزنم و هیچ جا رو نمیتونم تنها برم چون قبل بیرون رفتن بهش اطلاع میدم که فلان جا میرم و اگه برم و بهش نگم یهو بفهمه واویلااااااا. خلاصه اینکه باهم رفتیم یهوو تو راه گفت تهوع داری گفتم نه همه که علایماشون یکی نیست .گفت بی بی چکتم که منفیه .گفتم برای آرامش دل خودم میخوام آزمایش بدم زندگیم مختل شده خلاصه اینکه قضیه بزرگ شد و گفت تو همه مسله هارو تو ذهنت بزرگ میکنی و وارد زندگیمون میکنی و این باعث اختلافمون میشه تو قبلا هم چند بار عقب انداختی خودتو اذیت نکن.گفتم منو ببر خونه .گفت بریم آزمایش بدیم گفتم نمیخواااد حالا اگه منفی بشه صدباااار میزنی تو سرم که نگفتم منفیه .نگفتم تهوع نداری نگفتم فلان بسار
خلاصه منو رسوند خونه خودش رفت درو که بستم تو راه پله ها گریه کردم تا بالا.بعدشم بی بی چک گذاشتم بازم منفی.یکم با خدا حرف زدم خواستم آرومم کنه رفتم رو تخت دراز کشیدم یکم گریه کردم بعدشم یه چرت کوتاه زد پیام داد که دوست دارم نفسم مراقب خودت باش .منم جوابشو دادم اما دلم گرفته این حرفش که تهوع نداری داری?مثل پتک هر چند دقیقه میخوره تو سرم دلم میشکنه ..
خدا کند که نماند کسی به انتظار عزیزی
+ نوشته شده در شنبه دوم اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت 11:43 توسط زری |
یه زن کنار یه مرد...
ما را در سایت یه زن کنار یه مرد دنبال میکنید
برچسب: صبح,امروز, نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:14