میلاد حضرت معصوم و روز دختر مبارک
تموم اینستا پر شده از پیام تبریک .بالای هزار تا عکس دختر کوچولو موچولو و خوشکل لایک کردم و قربون صدقه شون رفتم کاش امشب از حضرت معصومه یه دختر هدیه بگیرم .من عاشق دختر بچه م .با اینحال اگه خدا بهم یه پسر هم بده من باز هم خوشبخترین زن عالمم
دلم گرفته .دلم بچه خواست از اون شباییه که دلم بهونه گرفته و بدجور لج کرده دلم بچه میخواااد خووو.اما سعی میکنم صبوری کنم و راضی باشم به رضای خدا.
این درست نیست که میگن خدا هر کسی رو که دوست داشته باشه تاج مادری رو سرش میذاره .یعنی خدا هر کیو که بهش بچه نداده دوسش نداره?من باور ندارم
بعضی حرفا دل ادمو بدجور میشکونه .
خدایا شکرت .من تورو دارم
خدایا تاج مادری رو روی سر همه بذار