
سلام امروز صبح با دوستم رفتیم شهرداری واسه کارآموزی تو راه برگشت رفتم داروخونه بی بی چک گرفتم .دو روز مونده .بی بی چک منفی شد .نمیدونم زود گذاشتم یا نه ولی چند روزه انقدر سوزش معده و کمر درد دارم که حس کردم نی نی مهمون خونه دلم شده .خورد تو ذوقم عین این چند روز نشستم و یه دل سیر گریه کردم .بعد رفتم تلگرام و بچه ها یکم دلداریم دادم.شیش ماه شد. فک کنم این اولین ماهی بود که سالم بودم و شانسم این ماه باید بیشتر میشد با اینکه از اولش چکاب رفتم اما دکتر قبلی کیست رو تشخیص نداده بود .چه حس بدیه اینروزا...
ادامه مطلب
از صبح با دوستای دانشگاه رفتیم پیکنیک .ناهار خوردیم بعدشم لب دریا چرخیدیم .رفتیم مرکز خرید دو ساعتی اونورا گشتیم یه پیراهن نخی زرشکی برای خودم خریدم .بعدشم تو مسیرم رفتم داروخونه دوتا بی بی چک خریدم .قبل اینکه لباسامو بکنم رفتم دسشویی .تست کردم چشامو بستم و هی خدا خدا کردم دو خط باشه لاقل الکی .گفتم خدایا کاش بی بی چک خراب باشه و این یه بار رو مثبت نشون بده .از ته دلم صداش کردم اما نشنید یه خط دیدم منفی شد.باید قبول کنم که اینا یه خیال واهیه .باید قبول کنم که تو دلم خالیه .باید بتونم از فکرشم در...
ادامه مطلب