
سلامxa0 میلاد حضرت معصوم و روز دختر مبارک تموم اینستا پر شده از پیام تبریک .بالای هزار تا عکس دختر کوچولو موچولو و خوشکل لایک کردم و قربون صدقه شون رفتم کاش امشب از حضرت معصومه یه دختر هدیه بگیرم .من عاشق دختر بچه م .با اینحال اگه خدا بهم یه پسر هم بده من باز هم خوشبخترین زن عالممxa0 دلم گرفته .دلم بچه خواست از اون شباییه که دلم بهونه گرفته و بدجور لج کرده دلم بچه میخواااد خووو.اما سعی میکنم صبوری کنم و راضی باشم به رضای خدا. این درست نیست که میگن خدا هر کسی رو که دوست داشته باشه تاج مادری رو سر...
ادامه مطلب