
xa0 همینجوری الکی اومدم نه نه اصلا خودت اگه یکی از نوشتنت تعریفو تمجید کنه خود شیفته نمیشی؟ نه خداییش خــ...نمیشی؟ جون ننت راس بگو جوگیر نمیشی؟ آخه خواهر من تو اگه جای من بودیو این تعریفو تمجید رو میشنیدی خونه زندگیتو ول میکردی روزی بیس بار اپ میکردی.....باز خدا پدر منو بیامرزه که آدم خودداری هستم خداروشکر که جنبه ام زیاده واالا فکر کردی همه شبیه خودتن ؟xa0اه بی ظرفیت ....اینقدر از این آدمای بی ظرفیت بدم میاد گذشته از شوخی بچه ها چی شدین شما؟ چرا پیداتون نیست ؟ من فکر کردم فقط خودم بیخیال وب شد...
ادامه مطلب