
سلام خودم از اونجایی گذر کسی به اینجا نمیوفته پس کار رو با سلام به خودم شروع میکنم راستش نههههه دلخور نیستم که کسی اینجارو نمیخونه ابدا .اینجا فقط برای دل خودم مینوسم یه زمانی بود کهxa0خیلی برام اهمیت داشت که چندتا کامنت بگیرم چند نفر پستامو بخونن الان وارد یه دوره دیگه از زندگی شدم یا شاید اونقدر بزرگ شدم که فهمیدم اینا اهمیت نداره امروز از صبح یه بند زل زده بودم به گوشی از تلگرام به اینستا و بالعکس.یه روزایی که حوصلت خیلی سر میره هی میری تو دنیای مجازی میبینی هیچچ خبری نیست همه ساکت همه آروم ه...
ادامه مطلب